Verslas

DFDS įsigijo vieną didžiausių Viduržemio jūros laivybos grupių „U.N. Ro-Ro“

Danijos laivybos ir logistikos grupė DFDS įsigijo didžiausią Turkijos Ro-Ro laivų operatorių ir taps viena pagrindinių žaidėjų stiprioje ir nuolat augančioje prekybos tarp ES ir Turkijos rinkoje. „U.N. Ro-Ro“ valdo penkis maršrutus, jungiančius Italiją ir Prancūziją su Turkija, turi 12 laivų ir uosto terminalus Trieste bei terminalą Pendike, Stambule. „U.N. Ro-Ro“ įmonėje dirba 500 darbuotojų. Sandoris įsigalios, kai jam pritars atitinkamos valdžios institucijos.

Šiandien Danijos laivybos grupė DFDS pasirašė sutartį dėl 98,8 % laivybos įmonės „U.N. Ro-Ro“ akcijų įsigijimo iš Turkijos privataus kapitalo bendrovių „Actera“ ir „Esas“. Sandorio vertė – 950 mln. EUR. „U.N. Ro-Ro“ yra didžiausias Ro-Ro laivų valdytojas Turkijoje, todėl dar labiau sustiprins didelį DFDS laivybos tinklą Baltijos jūroje, Šiaurės jūroje ir Lamanšo sąsiauryje. Šiuo metu Viduržemio jūroje DFDS valdo maršrutą tarp Prancūzijos ir Tuniso.

„U.N. Ro-Ro“ veiklą vykdo penkiais pagrindiniais maršrutais tarp Turkijos ir ES, jungiančiais Pendiko, Ambarlio, Mersino uostus Turkijoje su Italijos uostais Trieste ir Baryje, Tulono uostu Prancūzijoje ir Graikijos uostu Patruose. Įmonei priklauso 12 didelių Ro-Ro tipo laivų, ji valdo uosto terminalus Stambule (Pendiko terminalas) ir Italijos uostamiestyje Trieste. Bendradarbiaudama su geležinkelio operatoriais, „U.N. Ro-Ro“ taip pat siūlo intermodalinio transporto paslaugas tarp pagrindinių ES rinkų ir uostų.

Auganti rinka

„Turkijos ekonomika yra viena iš aštuoniolikos didžiausių pasaulyje. Prekyba su ES yra labai dinamiška. Nuo 1994 m., kai buvo įkurta „U.N. Ro-Ro“, jūrų prekyba nuolat perimdavo vis didesnę rinkos dalį iš kelių transporto sektoriaus, kuriame grūstys, pasienio kontrolė ir muitinės formalumai sukuria kliūtis transporto srautams. Šiuo metu 55 % prekybos sektoriaus sudaro jūrų prekyba, kuri nuolatos auga ir teikia naudą ne tik „U.N. Ro-Ro“, kuri yra viena pagrindinių operatorių šioje rinkoje,“ – pasakoja DFDS A/S generalinis direktorius ir prezidentas Nielsas Smedegaardas.

DFDS pagrindinė kompetencija

„Ro-Ro tipo laivų eksploatavimo ir uosto terminalų, kuriuose apdorojamas didelis nelydimų priekabų skaičius, taip pat konteineriai, skirti kroviniams perkrauti ir parengti gabenimui geležinkeliu, valdymo veikla yra labai panaši į DFDS vykdomą veiklą Šiaurės jūroje. Be to, gabenami kroviniai (mechanizmai, automobilių dalys, transporto priemonės, elektronikos prietaisai, kompiuteriai, plastikiniai gaminiai, tekstilė, drabužiai, maisto produktai, vaisiai, gėrimai ir kt.) taip pat yra panašūs,“ – pasakoja N. Smedegaardas. DFDS yra susipažinusi ir su laivais, kurie buvo pastatyti Vokietijos Flensburgo laivų statykloje. Šioje statykloje DFDS taip pat statė panašaus modernaus dizaino efektyvius laivus.

Pelningumas ir perspektyvumas

„U.N. Ro-Ro“ yra labai pelninga įmonė, todėl esame tikri, kad sujungus pajėgas, turėsime naujų, įdomių galimybių, nes galėsime plėtoti paslaugas naujiems klientams ir sujungti dvi prekybines organizacijas,“ – pasakoja DFDS A/S generalinis direktorius ir prezidentas Nielsas Smedegaardas.

Daug priekabų ir konteinerių, vežamų iš gamintojų jų klientams per Prancūziją ir Italiją, bus gabenami DFDS keltais Lamanšo sąsiauryje ir Šiaurės jūroje.

„Nekantriai laukiu, kada galėsime pasveikinti „U.N. Ro-Ro“ prisijungus prie DFDS. Man taip pat labai malonu, kad kvalifikuota ir profesionali „U.N. Ro-Ro“ vadovybė nusprendė pasilikti ir padėti užtikrinti, kad šis sandoris būtų naudingas visiems dabartiniams ir būsimiems darbuotojams ir klientams,“ – pasakoja Nielsas Smedegaardas.

Parengta pagal pranešimą spaudai

Žymos
Back to top button
Close
Close