Neringa

Neringoje diskutuota apie viešojo transporto efektyvinimo priemones

Vadinamojo vasaros sezono piko metu Neringa sulaukia ne tik gausaus lankytojų skaičiaus, bet ir kurortui sunkiai pakeliamo mechaninių transporto priemonių srauto.

Kaip rodo ankstesnių metų patirtis, didžiausio lengvųjų automobilių srauto sulaukiama liepą bei rugpjūtį – per mėnesį beveik 30 tūkst. lengvųjų automobilių, kuriais į Neringą atvyksta vasarotojai. Tuomet ypatingai aktualus tampa automobilių statymo klausimas, mat dėl teritorijos išskirtinumo tam skirtų vietų skaičius Neringoje itin ribotas. Vienas iš sprendimo būdų – alternatyvios keliavimo galimybės, asmeninius automobilius keičiant į reguliaraus susiekimo transporto priemones.

Ekologišką keliavimo būdą populiarinantys „Lietuvos geležinkeliai“ bei Neringos miesto savivaldybė drauge su reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ ėmėsi ambicingos idėjos – liepos 17 d. sukvietė daugiau nei pusšimtį jaunųjų reklamos talentų į Nidoje organizuojamą kūrybinį konkursą „Creative Brief Session“, kurio metu bus ieškoma sprendimų, kaip kurorto svečius paskatinti kelionėms rinktis aplinkai draugiškesnę transporto priemonę – traukinį.

Lietuvos ir pasaulio reklamos profesionalus vienijančios reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ organizuojamoje kūrybinėje sesijoje originalių idėjų dalyviai ieško jau nuo antradienio. Konkurso tema pasirinkta siekiant atkreipti visuomenės dėmesį į keliavimo įpročius bei ekologinius šiandienos iššūkius.

„Keliaudami atsakingai, rinkdamiesi ekologišką keliavimo būdą prisidedame prie natūralios gamtinės ir kultūrinės aplinkos išsaugojimo. Trapia aplinka pasižyminčiai Neringai tai – ypatingai svarbu, todėl jau ne vienerius metus kreipiamės į savo svečius, kviesdami pirmenybę teikti alternatyvioms transporto priemonėms ar viešajam transportui“, – sako Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, siekis iš nuosavų automobilių lietuvius persodinti į aplinkai draugiškesnį viešąjį transportą – vienas pagrindinių bendrovės siekių.

„Jau nuo praėjusios vasaros į Neringos kurortus kursuojantis „Pajūrio ekspresas“ – puikus įrodymas, kad keleiviams alternatyvūs keliavimo būdai yra patrauklūs. Aplinkai draugiško viešojo transporto vystymas ir populiarinimas – vienas iš mūsų tikslų, tad įsiklausydami į klientų poreikius, ieškome naujų, keleiviams patrauklių sprendimų. Būtent tam beveik savaitei vienijame kūrybiškų ir talentingų žmonių pajėgas“, – sako M. Bartuška.

Konkurso nugalėtojai bus paskelbti liepos 21 d. Geriausią idėją pasiūliusi dalyvių pora bus apdovanota 7 700 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijomis, antrosios vietos laimėtojai – 50 %, o tretieji – 30 % nuolaida kursams „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokykloje. Vieną idėjų-nugalėtojų „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įgyvendinti.

Parengta pagal Neringos miesto savivladybės informaciją

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Žymos
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Back to top button
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Close
Close