Verslas

„Maxima” siūlys daugiau nuolaidų ir drabužiams

Strateginė „Maximos” kampanija „Mažos kainos garantija” plečias, nes nuo šiol „Maxima” „Mažos kainos garantiją” taikys ne tik maisto ir buities prekėms, bet ir aprangai. Šie pokyčiai ypač aktualūs didmiesčių gyventojams, kurie „Maximose” nuperka daugiausiai drabužių

Prieš metus startavusi kampanija „Mažos kainos garantija” persikelia ir į drabužių kategoriją. Drabužių kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki”, „Norfa”, „Lidl” ir „Rimi”. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima” mažins savo kainą.

„Mūsų klientams svarbu vienoje vietoje rasti viską – nuo maisto prekių iki drabužių. Todėl šiandien žengiame svarbų žingsnį – įsipareigojame užtikrinti mažas prekių kainas aprangos skyriuose. Juk kokybiški ir stilingi drabužiai neturi kainuoti brangiai”, – sako Kristina Meidė, „Maximos” generalinė direktorė.

Nuo šiol nepriklausomi kainų rinkėjai ne mažiau nei du kartus per savaitę tikrins įprastas vienodos paskirties ir vienodo dydžio drabužių kainas be akcijų ir nuolaidų keturiuose didžiuosiuose Lietuvoje veikiančiuose prekybos tinkluose „Iki”, „Norfa”, „Lidl” ir „Rimi”, ir juos lygins su minėtų prekių kainomis „Maximoje”. Užfiksavus, jog vienodos paskirties ir vienodo dydžio drabužių kainos skiriasi, prekės kaina „Maximoje” bus mažinama.

Kampanijos „Mažos kainos garantija” karuliais bei geltonomis kainų etiketėmis pažymėtus drabužius pirkėjai galės rasti visuose aprangos skyriuose parduotuvėse „Maxima” XX ir XXX. Būtent šio formato parduotuvėse, ypatingai įsikūrusiose didmiesčiuose, parduodama beveik pusė viso tinklo parduotuvėse siūlomų drabužių.

Kampanija „Mažos kainos garantija” startavo praėjusių metų vasarį. Tada lietuviškas prekybos tinklas „Maxima” pažadėjo mažas prekių kainas „medžioti” už savo pirkėjus ir jau metus jas užtikrina 1000-čiui populiariausių prekių – pieno produkcijai, šviežiai mėsai, vaisiams ir daržovėms, buitinei chemijai, kosmetikai ir kt.

O praėjusių metų pavasarį, apsipirkimui Lenkijoje Lietuvos visuomenėje tampant vis aktualesne tema, buvo žengtas kitas drąsus žingsnis. Pradėta precedento šalyje neturėjusi kampanija „Mažos kainos garantija. Patikrina Lenkijoje”, užtikrinanti, jog „Maximos” pirkėjai svarbiausius maisto produktus iš Lenkijos, šiandien „Maximoje” perka tokiomis pat, itin žemomis kainomis, kaip ir didžiuosiuose Lenkijos prekybos centruose.

„Šių kampanijų sėkmė ir pirkėjų susidomėjimas ir paskatino mus dar labiau išplėsti kampanijos „Mažos kainos garantija” ribas. Ir nors drabužiai nėra greito vartojimo prekė – nusipirkę naują striukę, kelnes, sijoną ar drabužį atžalai, tikimės, kad jis tarnaus bent keletą metų. Kita vertus, mes nuolat norime atsinaujinti, turėti didesnį drabužių pasirinkimą, todėl gera kaina yra visuomet aktuali. Su „Mažiausios kainos garantija” drabužiams, nuo šiol mūsų pirkėjai galės būti tikri, kad geresnių kainų niekur kitur nėra „, – sako K. Meidė.

Apie bendrovę „Maxima”

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima” stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT” yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos” parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Parngta pagal pranešimą spaudai

Žymos
Back to top button
Close
Close